You broke another mirror, you're turning into something you're not

Sitter med ett blodsocker på 22,8 , dra nu så underbart.
Borde egentligen läst lite på foto A - teoretiskt, men med såhär högt socker fastnar lika inget av det jag läser i mitt huvud så om jag så försöker läsa är det meningslöst. Jag minns ändå inget sen av vad som stod i texten.
Har mediekunskap hela dagen imorgon, mindre roligt det.
Ska alldeles strax dejta kudden, rättare sagt nu.
Puss och godnatt! :)



Bild från skoljobb i höstas då vi fotade dokumentärt - på en arbetsplats (jag var på pappas jobb, där finns ju ganska coola grejor att fota :)


Kommentarer
Karin säger:

fin häst. vad är det för ras? jag antar att det är en islänning eftersom den går i pass på headern?! sjukt fin isis i alla fall! ser att du har mycket dyr utrustning, hur har du råd? :o

2010-11-30 | 08:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback