You're amazing, just the way you are

Chillar på hotelltummet, eller just ja.. har nog glömt bort att säga att jag just nu befinner mig i Umeå? Rätt chill att bo på hotell iaf, spec med trådlöst internet, helt gratis på hela hotellet. Sen att få käka hotellfrukost är ju rätt nice de med, brukar ju vara ganska gott ;) Och ännu ett plus, ligger en massa affärer (så som hm, gina osv) precis då man kommer ut från hotellet. Nice eller vadå? ;D
För stunden gör jag inget spec, har precis käkat lite och fixat så de internet fungerar. Har även hunnit käka på Frasse då vi kom hit, vilket inte var de godaste man kunde göra men de duger, bara jag slipper käka de på någe tag :) Har även cruisat runt på stan ett tag, eller tja.. borde väl heta virrat runt? Så går de syster yster när man ska följa Eniros vägbeskrivning, jag var mycket bättre än den vägbeskrivningen! Right? Jag gissade mig ju fram och det blev ju rätt ;)
Kan snöra in någon bild på hotellet, bara för att reta er lite. ;) Puss!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback