Bruno Mars - Just the way you are

Bruno Mars – Just The Way You Are


Min uppdatering av bloggen ligger nog inte i samma liga som fjortisbloggarna, men ska jag ge er en ursäkt så har jag inte idas skriva http://blogg.se , å för de andra, jag är ingen fjortis så min blogg borde inte ligga på samma nivå som deras som uppdateras varje halvtimme med vilka klädproblem dom har eller vad dom precis stoppade i munnen, whatever :D

Drog iaf till happis en sväng idag, inte världens roligaste tripp men i brist på annat? Nä, jag ska inte klaga, jag fick ju faktiskt med mig never back down hem. Och billig var den, hela 20:- helt underbart, jag älskar rea! :)
Fast det var faktiskt för att min syster skulle köpa tapeter jag följde med, och mitt enda villkor var att vi skulle in på hm och gina, och absolut inte gå på IKEA. Blev nästan lite småt rädd där ett tag när hon nämnde ngt i stil med "ska vi in på IKEA nu och kolla på kök då?" med halvpanik lät väl jag såhär "vi ska absolut inte in dit, kolla vad mkt bilar de är, jag stannar i bilen om ni ska in dit!" de är lönande att vara envis, jag slapp IKEA! :D
Sen efter en galet god middag så for jag till stallet och motionerade Kira ett litet tag, tills Carisma tyckte att hon såg älgar. Hahaha, de var faktiskt älgar där också så vi tyckte att de passade finfint att gå in! ;)

Ska käka nu, sen se never back down. Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback