Har jag berättat..

att jag vill - Skapa ett eget ridsportmärke av kläder, skor and so on
att jag har - varit jätte rädd för att ta sprutor i armen
att jag lyssnar mycket på - Saker som är värt att höra på
att jag just funderar på - vad som klassar en person som modig
att jag pratar – Norrländska (haha), engelska och förstår lite franska
att jag inte gillar – människor som inte står för vad dom sagt/gjort.
att jag avskyr när folk snackar - om saker de tror de vet något om när dom inte förstår något alls.
att kärlek är – det jag känner för familjen och mina djur
att jag gillar – mycket, för mycket för att skriva på en sådan här liten rad
att jag alltid kommer att – vara ärlig
att sist jag grät var – igår
att min mobiltelefon är – en LG bl20 chocolate/red
att när jag vaknar på morgonen – undrar jag vilken dag det är.
att innan jag går och lägger mig – kollar jag alltid blodsockret och slår på några 90210 avsnitt.
att idag har jag – vart på skolan
att jag just nu tänker på - att jag har ont i huvudet och är täppt i näsan.
att jag hoppas – att det ska bli snö ute snart
att jag verkligen vill - bli klar med detta "test".

Kommentarer
lucke säger:

Hallo! Händer ikväll då? :P

2010-10-20 | 15:21:17
Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback