Hårmodell

Idag har jag suttit i en frisörstol i många timmar. Har nämligen vart hårmodell åt Elli, Kajsa å mickis :)
Blev iaf galet nöjd över resultatet, och timmarna i frisörstolen var absolut värt de! Och inte för att skryta (haha), men dom sa även att jag är en av dom bästa dom fixat håret på. Och att reslutatet blev bra de är jag helt säker på, för det hann jag höra en väldans massa gånger! :)
Sen när allt var färdig färgat, slingat, klippt och stylat blev jag sminkad av en som går 2a året på hår och make-up, även de blev bra! Sen traskade jag ner till skolans fotostudio med Kajsa och Mickis och så fotade Elli en massa bilder. Har inte hunnit få ngn av bilderna så ni får nöja er med en webbcam bild på hur håret blev, inte för man ser så mkt av de, men lite :)
Nå hur som haver så är jag jätte nöjd! Tack Elli, Kajsa och Mickis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback