If you can afford me - Katy Perry

Katy Perry – If You Can Afford Me , just nu något av de bästa låtarna jag hört på länge.


Gav upp Idol tittande, Daniel har ju redan vart så jag ids inte se ngt mer, för nu missar man då ingenting ;)
Haha nee, helt ärligt, han och Elin är dom enda som är ens är bra i Idol 2010. Enligt mina öron iaf..
Ska gå och käka nu, och på samma gång ska jag passa på att rösta lite på Daniel. Visst, de han sjöng idag var inte de bästa han har gjort men HAN KAN SJUNGA, så jag bortser från den här låten! :)
Sen ska jag se några fler 90210 avsnitt, käka glass, jordgubbar och grädde. Hyffsat god kombination!
Nå men godnatt då, tror inte mina fingrar ids knappra in www.blogg.se någe mer idag. Puss!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback