Ironik ft Jessica Lowndes - Falling In Love

Precis käkat middag, eller de är snarare 1 timme sen jag åt. Gott vare iaf! :)
Efter en lunch (som bestod av ching-chong mat) drog jag och syster till hpda en sväng. Favorit stället? Skulle inte tro så..
Men hon skulle ha lite mer tapeter osv, och egentligen.. så var det nog min idé att fara dit ;)
Har även hunnit vara till stallet till dom 2 små söta pållarna och fixat allt, och sett så dom mår bra och pussat lite på dom :)
Just nu ligger mitt blodsocker på 9,3 vilket känns rätt nice, lyckats hålla de ganska bra hela dagen! :)
Har egentligen inget att skriva så avrundar här, puss!

And btw, jag vet att min musikstil är awesome. Bara att lyssna på de här ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback