Paparazzi

Lite bilder från i Måndags när systemkameran och ett stativ var mina kollegor, dokumentärt från en arbetsplats!

























Antingen är det mina ögon som luras, eller så är det oskärpa i vissa bilder (t.ex. bakhjulet på den guldiga cykel)
I så fall så är det för att jag redigerade bilderna i ett photoshop på en Mac och sedan sparade dom från min användare på våra hemsidor från skolan till en PC. Och sist jag gjorde det vet jag att färgen på vissa bilder blev mörkare än vad den är när man ser den på en mac eller direkt på hemsidan.
Nå hur som helst, de här är lite av de bilder jag fotade i Måndags när vi skulle fota dokumentärt på en arbetsplats.
Mina kollegor systemkameran och stativet hjälpte mig ju lite, och föresten.. jag vill ha ett eget stativ i julklapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback