Taio Cruz - Dirty picture

Inte världens bästa uppdatering av bloggen, har helt enkelt inte idas :)
Fast skriver om igår och idag nu iaf! :)


Fredag: Började skoldagen kl 08.00, engelska. Hade redan gjort klart flera av uppgifterna som vi skulle göra, men hade en kvar så de bestod min lektion av. :)
Sen var de 30min tills mattelektionen började så under tiden spelade jag och Liisa kort :)
Matten var.. som alla andra mattelektioner är? haha ne, men jag körde fast på ett tal så det gick ganska segt då dom andra gjorde prov så fick försöka lösa de talet all by my self, och det gick inte hur jag än gjorde!
Sen var de lunch, och sist men inte minst hade vi samhälls. Och den lektionen var inte direkt jobbig, vi satt bara och lyssnade och klickade oss runt på ngn sida på datorn :)
Efter skolan drog jag och syster (som för övrigt är på hembesök) till stallet och mockade och fixade till Kira. Syster yster hade motionerat henne på morgonen.
Kvällen bestod av Idol tittande, synd att inte Linnea och Andreas åkte ut, verkligen inte min stil!
Men att Daniel gick vidare, de var då en väldans tur för han é awesome! Hade seriöst slutat titta på Idol om han hade åkt ut!

Lördag (idag): Började morgonen med att fara till stallet och släppa ut Kira i hagen och mocka och fixa allt som vanligt, sen drog jag och syster in till stan en sväng där jag var och köpte ett par skor, sjukt sköna! Var även in på Chili och där såg jag ett par öronhängen som verkligen ville följa med mig hem, så passade på att köpa dom :)
Har även hunnit vara till Haparanda, där jag var tvungen att följa med in på min favorit affär (eller så inte..!) IKEA! Så tråkigt att vandra runt där, fast å andra sidan.. jag fick med mig en pretty nice hylla hem. Så.. den här gången kanske det var lönande att följa med :)
Just ja, fick även med mig 5 "prydnadskuddar" , så var in på Jysk och köpte överdrag till dom som jag länge velat ha. Jag kan göra de här inlägget långt om jag rabblar upp alla affärer vi var in på osv, så jag kortar ner de lite genom att säga att jag även fick med mig en "tapet tavla" kunde inte låta bli, har velat ha den i över ett år så nu behövde den verkligen få följa med hem :)
Sen har jag käkat tacos, vart till Kira en sväng och sen hamnade jag här. Dvs. framför datorn.
Ska gå och käka nu och sen ska jag se film, John Tucker must die (tycker de känns som att jag ser den ofta, men den är bra!) :)
Så puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback