a sweet little princess jumps around and around







Bild 1: Hoppträning våren/början av sommaren -09. Min ponny är starkt och het mot hindret och bestämmer lite själv hur fort det ska gå.

Bild 2: Hoppträning sommaren -08. Att hoppa i dressyrsadel är inte de roligaste, men de går (iaf när de inte är stilhoppning) Hoppar ganska högt bara ngn månad efter de att min hopprädsla försvunnit. Det är jäklarns bra med en het hopponny för att bota en sådan rädsla! :)

Bild 3: Alldeles i början när jag hade fått henne, bara ngn vecka efter. Min ponny har inte så mycket muskler och vi hoppar småhinder för att börja bygga upp en hoppgrund på.

Tror kanske att det blir lite hoppning med min sagoponny ikväll, fortsätter nog på samma spår som sist och tränar på avstånd och antal galoppsprång. :) Annars kanske jag låter storasyster dressyra med Iris idag så kan jag hoppa stor hästen? :) Får de hur jag känner när jag är i stallet och vem som får hoppa idag om de nu blir hoppning. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback