baby, you turn the temperature hotter

Måste bara få tala om hur flitig jag känner mig just nu, och trött..

Idag har jag vart på skolan till 13.30, cyklat några kilometer och ridit 2 hästar (dressyrpass), inte helt illa! ;)
Skoldagen gick hyffsat fort, hade inget jätte jobbig lektion (förutom matten för den är ren grekiska .. eller vissa uppgifter är iaf de.) Sen har jag hunnit cykla några kilometer idag, vet ärligt talat inte hur många men några blev de då :) Sen när mamma slutade var jag hem och käkade ching chong mat som fanns i kylen sen igr, vilket satt väldigt fint! Sen for vi till stallet där jag red 2 dressyrpass för mamma. Riktigt flitig med träning idag känner jag mig! :)

Med Kira blev det mkt 8-volt arb, lösgörande och travjobb i låg/lång form. Gick super och hon var jätte fin!
Red henne med gramanen så hon både hon och jag skulle få de lite lättare då hon blir så enormt pigg (eller tja.. piggare än hon är i vanligt fall.) Så höll mamma lite "lektion" och det gick super! Skrittade av henne i sommarhagen.

Nu ska ni får höra, något jag dragit ut på tiden med att säga bara för att det skulle bli lite roligare ;)
Med min andra häst (Take a chance on me), en storhäst! :D är en halvblodskorsning runt 1.56cm i mnkh blev det ett lättare dressyrpass på banan, med mammas hjälp på backen :)
Blev lite volt arb, lösgörande med fram och bakdelsvändningar och några galoppfattningar. Lite för att få känna hur han känns att rida. Gick mycket bra och jag är mycket nöjd! :)

Nu ska jag gå och dejta kuddarna och somna till samma film som många andra kvällar, nämligen She's the man.
Puss och godnatt! :)


Kommentarer
Anna S säger:

Har du hittat en storhäst nu? Har läst i bloggen att du har varit sugen på en. =)

2010-09-07 | 12:09:13
. säger:

Är det inte Smokie?

2010-09-08 | 07:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback