Bless on the broken road

Funderar om jag ska våga ta en klunk av caffé latten, det har gått 20min sen jag sist prövade dricka, ni vet.. då den var alldeles för het. Fast jag tror jag väntar, för de gör väldigt ont i tungan om den är för varm!
Ska snart käka middag tror jag, och sen fara till stallet för att motionera min älskade, lilla vita ponny.
Funderar om jag ska hoppa lite med henne, beror på hur underlaget på banan känns :)
Red iaf dressyr för mamma igr, och hon var jätte duktig! ♥
For iaf och mockade till henne när jag slutade kl 11, eller först var jag och käkade lunch hos mormor och morfar.
Så jag behöver bara motionera henne sen, och fylla hennes höpåsar. :)
Ska även kolla om Smokie's kvarlämnade, bruna Eskadron skydd passar på henne, fast dom kan vara för långa.
Känns lite konstigt att inte se han gå tillsammans med Kira när man kommer till stallet, fast när dom gått tillsammans i över 3år, är det nog inte så konstigt att det känns lite ovant. Lilla Smokie... <'3
Fast att se de på den ljusa sidan, Smokie fick verkligen rätt ny ägare, han kommer nog trivas där. Och, jag får en storhäst som jag väldans länge har velat ha, och jag kan ha kvar Kira. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback