Can we pretend that airplanes in the night sky are shooting stars

Har ikv vart och motionerat lilla vit en sväng, joggade henne bara lite på ridbanan då hon vilat några dagar. Blev lite volt arb, lösgörande och någon galoppfattning. Märks att hon vilat för pigg var hon, de märktes tydligt när jag bad henne galoppera, för då studdsade ponnyn i sidled och fnös och lekte nervöst fullblod som stod i startboxen redo för att springa ett lopp. Fast när hon har vilat, då är sådant förlåtligt och det är ju inte så att jag inte har koll på henne. Hon blir bara så glad och visar det så tydligt :)
Vad har jag mer gjort.. Vart nära att vinna en sprillans Volvo S60, fattades bara nr 43:e på treans bingo, damn!
Eller det var väl mamma som hade vunnit den isf, jag satt ju bara och spelade på lotten just då :)
Nu ska jag iaf se lite She's the man och samtidigt måla naglarna hade jag tänkt. Så puss och godnatt :)


Ungefär något sådant såg de ut när hon skulle galoppera, dock är den där bilden sen -09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback