flames to dust

Just nu, skulle jag egentligen suttit i en bild på väg söder ut för att fota nationell hästhoppning upp till 145cm. Men så blev det icket, fast ska jag se de från den ljusa sidan kan det finnas fördelar med de.
Min blodsockernivå kanske hinner bli bättre, och min kropp hinner vänja sig med det nya insulinet.
Fast å andra sidan, ev. beger jag mig söder ut om 2-3 veckor? vad de nu var, och fotar hoppning, dock bara upp till 130cm ;) Nu ska jag snart bege mig mot stallet, för att släppa ut två vita små spöken i en brun, lerig hage.
Sen blir det allt vanligt stallfix, dvs. mocka, fylla hö osv. Och så måste det inhandlas mer kraftfoder, så de ska väl oxå fixas. :) Nå nu måste jag gå och byta om till stallkläder, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback