Flo Rida - Rewind

Chill, blev just lite rikare av att ha sålt ett par ridstövlar som bara stått hemma, oanvända var dom oxå då dom inte passade. Men inte klagar jag på cash, it's always nice :)

Skoldagen var ju hyffsat nice, fick sluta 10.30 för att vi inte behövde ha ngn mattelektion efter lunch då vi inte hade ngn vikarie. Och det var en 1,5 timmes mattelektion så det kändes ju rätt nice.
Fast ska lika räkna lite matte när jag kommer hem ikv, eller.. jag hade iaf tänkt de ;)
Ska även börja kolla på ngn annan uppgift vi fick igr på teknik, människa och samhälle lektionen.
Den verkade vara en sådan uppgift som tar ganska mycket tid om man gör den noga, och vill man ha minst VG på den så krävs det nog ganska "utförande" svar osv på den. Men vadå, fick ju alltid minst VG förut så de fixar sig nog :)
Nåja, hur som haver så orkar jag inte skriva nå mer nu. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback