Frågestund om Shikira!



Nu tänkte jag göra något mer annorlunda än dom "vanliga" frågestunderna på olika bloggar. Frågorna ska handla om min underbara ponny Shikira.

MEN!...

Eftersom det där ute någonstans finns folk med nosen framför en dator, med webbplatsen inskrivet på http://josefinstromberg.blogg.se och just nu läser detta inlägg så tänkte jag bara klargöra vad som gäller på min blogg, jag kan lixom skaffa lösenordsskyddad blogg vilket menas med att alla inte kan läsa min blogg så tänk på vad ni skriver, om ni skriver någonting och framstå inte så omoget med kommentarer som ni tror jag tar ska åt mig av. Jag växte tydligen upp fortare än Er när de gäller mognadsgraden i huvudet, jag har sedan långt tillbaks kommit underfund med att folk som kommenterar negativa saker på min blogg bara är allmänt omogna, och framförallt: ni gör bort Er själva så rejält så jag nästan tycker synd om Er.
Jag läser alla mina kommentarer jag får på bloggen innan jag godkänner dom så dom syns under inläggen, och vissa låter jag faktiskt bli att godkänna bara för dom är så omoget skrivna.
Skulle jag godkänna dom kommentarerna skulle ju folk verkligen kunna se hur ni beter Er, och för min del är det inte till något negativt med Era kommentarer eftersom dom höjer statistiken på min blogg, men ni själva bör ju tänka på vad ni skriver eftersom andra personer än jag kan läsa kommentarerna och se hur ni beter Er åt mig. Your choice.

Så bara för att klargöra de hela lite.

* Omogna kommentarer som ni tror jag ska ta åt mig negativt av godkänner jag inte eller svarar på, jag är inte lika omogna som vissa av Er framstår att ni är. Och jag tar varken åt mig av sådana kommentarer eller svarar på dom. Tyck vad ni vill, tro vad ni nu vill tro om Kira men ni vet ju redan nu att den som vet mest om henne inte är ni, utan jag.

* Ni kan inte kommentera inlägg som "annonym", jag ser Er Ip-adress till varje kommentar och kan hur lätt som helst se vem som skrev kommentaren. Även vart ni bor osv, och eftersom jag haft min blogg så länge känner jag igen dom flesta kommentars id:na utan att ens kolla upp dom eftersom alla kommentarer sparas i ett arkiv och där finns alla sedan 08:a.

* Tänk på vad ni skriver innan ni skriver det, en kommentar kan ni inte klicka "radera" på när ni skickat den och sedan ångrat det man skrev.

* Varsågod att kommentera, jag kan göra listan lång men det ids jag inte. Tror ändå dom flesta nu förstått vad som gäller om ni ska kommentera på min blogg.


Frågestunden avgörs när jag känner för de! :)

Kommentarer
Jonna Vallgren säger:

om du inte tar åt dig av alla taskiga kommentarer, varför skrev du ens detta inlägg? inlägget är ett ganska tydligt exempel på hur mycket du egentligen bryr dig:)

2010-09-15 | 17:37:08
Lisa säger:

Ska du tävla kira nå under din tid som ponnyryttare? jag tänkte då hon är en "sm-ponny" så kan du ju tävla henne medan hon är så bra.

2010-09-15 | 17:39:44
Matilda säger:

eftersom du är så himla duktig på att provocera folk så får du ju förvänta dig ganska mycket tillbaka.

2010-09-15 | 22:34:46
Bloggadress: http://ekersundmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback