Joe Brooks - Superman

Kom precis hem från skolan, nice! Har haft matteprov som sista "lektion" och det gick ju.. som de gick? Inte mitt fel att våran vikarie inte gick och hämtade min elit miniräknare som jag inte ännu fått men som hade kommit.
Så ja.. jag fick räkna miniräknaruppgifterna utan miniräknare, tack!
Jag ska ha en väldans tur om jag lyckas få G på provet för utan miniräknaren på en del av provet som kunde ge ganska mycket poäng satt jag ganska hjälplös med bara en penna och ett kladdpapper. Ibland är det SÅHÄR nära att jag inte kan hålla humöret balanserat nog under sådana tillfällen, som när det i detta fall fanns en miniräknare som är min men som läraren inte ids gå och hämta. Då börjar jag fundera vad som egentligen tänker med...
Anyway, nu ska jag kolla på Höök's hemsida om dom fått in nå snygga grejor så ska kanske klicka hem ngt om jag hittar ngt fint :)


Kommentarer
frida säger:

varför skyller du alltid på något skitknäppt när saker och ting går emot dig? (:

2010-09-16 | 20:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback