Lördag

Har imorse vart till stallet och släppt ut pållarna och mockat och fixat allt annat stalljobb. Sedan städade jag lite bland alla deras täcken och hängde undan täcken dom sällan använder, borstade bort spån från kiras tunnare stalltäcke etc. Sen var vi förbi på Häst & hundliv en sväng och kollade om dom hade ngt snyggt hoppschabrak, dom hade inte ens hoppschabrak.. Så fot till Granngården och kollade om dom hade ngt fint schabrak, fast dom hade så tråkiga färger på sina schabrak (+ att inte dom heller hade ett hoppschabrak utan bara allround och dressyr) Så ska kolla sen om jag ska beställa hem ngt fint hoppschabrak, eller så kollar jag kanske när jag ska till Umeå? Ska iaf gå och duscha nu (lite fel ordning kanske när man ska och rida sen?) och senare blir det nog mest troligt hoppträning med båda pållarna, kan bli intressant med storhästen då jag aldrig hoppat han :)
Anyway, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback