One of it




Känner mig ganska duktig som endast slösade 148:- igår när jag var in på Gina på gränsen.
..För ska jag vara ärlig så betalade nog mamma chokladen och drickan, men var ju tvungen att fylla ut bilden lite ;) Fanns ju knappt nå kläder där, inget som föll mig i smaken iaf. Skulle nog kunna fylla min garderob med bara Ed Hardy och Christain Audigier kläder (om någon betalade allt) För det kan verkligen inte vara möjligt att ex. en Ed Hardy eller en Christian Audigier tröja kan vara ful?

Sen imorse, eller klockan var väl runt 12 när jag var in med syster yster och handlade så skulle hon bara in på Eurosko en sväng så följde med dit. Slutade med att vi kom från Team Sportia med en påse i min hand som innehöll en Puma huvtröja som hon betalade åt mig, tack snälla storasyster! :) <3
Sen på väg till bilden frågar hon vad jag egentligen har för tjockare tröjor, typ huvtröjor å sådant.
Jag rabblar upp märken, bla. Ed Hardy, Chistian Audigier, Adidas, Puma osv.
Då får jag de här till svar: "Bortskämda unge!"
Fast vi kom fram till en sak, märkeskläder är oftast snyggare och skönare än billigare märken :)

Nåja, hur som haver så ska jag kolla om hööks har fått in nå snygga grejor som Kira kanske skulle vilja ha, och fördriva lite tid tills min kinamat kommer hemlevererad :)
Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback