Onsdag

Sitter just nu på mammas jobb och chillar, eller det borde väl stå att jag väntar här tills hon slutar.
Lite kort om skoldagen dåe? Den flöt på hyffsat fort, haha finns nog inte så mkt mer och säga? :)
Pållarna får vila idag, känns rätt bra eftersom jag red båda igår så dom kan få en vilodag idag + att jag har ont i min högra handled efter att ha suttit på ett golv och tryckt ner handen i golvet och då brukar jag få ont i handleden på högerhanden, lite weird! Hade sovmorgon imorse så hann till stallet och fixa allt på mogonen, dvs. släppa ut pållarna, mocka och fixa foder, hö och vatten.
Sitter just nu och funderar om jag ska klicka hem nå roligt, fast jag vet inte ens vad jag vill klicka hem.. haha bra kombination! Sen ikv blir de väl att se Idol, nu låter jag lite som en pressimism (eller vad de nu heter?) men fy fan vad de var många pauser igår under Idol, typ 4-5 st under en timme?!
Anyway, nu ska jag avrunda inlägget så puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback