Ridin' solo

Sitter och kollar hästannonser, som vanligt. Dock blev jag lite halvt besviken eftersom en häst jag velat fara och se på tydligen är såld. De var ju lite synd.. nå jag ska inte säga ngt, jag kanske inte ens hade tyckt om den irl? :)
Har faktiskt några andra pållar "på lager", och någon av dom kanske är ännu finare. (Väntar på film och bilder som jag är lovad att få.) Fast, inget i ponnyväg är finare än lilla Kira :) <3
Just nu, väntar jag på att min telefon ska ringa. Fast jag vet inte om jag vill svara, eller jo jag måste, fast jag vet inte om jag kommer bli glad eller besviken av vad den säger. Det beror ju lite på, nåja.. jag kanske nämner de sen :) Nåja, hur som haver så avrundar jag detta inlägg nu. Puss!



Kommentarer
warnmark -hästblogg säger:

Sv; Klart jag ska ha kvar den :D

2010-09-28 | 16:53:32
Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback