So you do

Ska strax på dejt med John Blund, tänkte bara hinna blogga lite innan.
Kvällen har spenderats framför Idol, eller tja.. mer rätt blir de väl framför tvn? Tsm med mamma och hundarna iaf. :) Har även hunnit käka och fått pröva mitt nya långtidsverkande Insulin, får hoppas att de blir bättre med de!
Slipper iaf skolan imorgon eftersom jag har fått byta till en helt ny sort insulin och då kan man börja må dåligt eftersom kroppen måste ställa om sig efter dom nya insulindoserna osv. Så känns rätt skönt faktiskt, alltså de med att jag slipper ngn tjofsanhofsan konstig "må-bra-dag" eller vad de nu hette?
Nå nu ska jag avrunda inlägget, puss och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback