There's nothing else I can say

Sitter just nu på mammas jobb och chillar, eller jag räknade faktiskt lite matte nyss. Damn proud!
Just nu sitter jag iaf och kollar lite hästannonser, runt Umeå trakten hittade jag någon som verkade lite nice :)
Inte för jag tänker byta ut Kira mot någon stor häst, ser mest för nöjets skull. Min lilla fröken vit vill jag inte ens byta bort :) Hon får btw vila idag, hinner inte och rida för har för mycket plugg att göra.
Nu ska jag iaf fördriva lite mer tid tills mamma slutar, sen innan vi ska hem måste jag då in på ica och köpa Daim cappuccino! Hahaha, har ingen aning om det är gott men blev sugen på vanlig cappuccino idag när vi hade mattelektion (som förövrigt var 1timme och 20min lång! Nog för de typ är den kortaste matetlektionen vi har.) Kom nyss på att det finns cappuccino med daim i så jag måste pröva den med. Den kanske är ännu godare? eller äckligare än "vanlig"?
Nåja anyway, nu avrundar jag det här inlägget.
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback