Work you all the way to the top

Har precis suttit och kollat på hästannonser med syster min, och druckit cappuccino!
Fast det var mindre bra att dricka de då man var (är) hungrig, för man blev bara mer hungrig av de..
Fast ska snart gå ner och fixa nå middag, typ plättar eller ngt? Haha de tar sådär lagom länge att tillaga :)
Slutade skoldagen med en kemilektion (labb) runt 13.10, vilket är lite tidigare än vad vi egentligen slutar på Fredagar men det var uppskattat! :)
For sen med syster förbi stallet och mockade till pållarna så de är fixat, så bhr man inte stressa dit och göra de innan dom ska in vid middagen. Har mkt hellre mockat innan pållarna går in än att bha mocka när dom stått inne ett tag efter dom vart ute eller skynda sig dit efter man käkat middag för att hinna med de innan dom ska in.

Får se vilken pålle jag rider sen, om jag rider idag? Har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra eller om dom ska få vila, måste även höra med syster yster vilken pålle hon isf vill rida så jag vet vad jag kan planera att träna på.
Rider jag Kira blir det nog dressyrarb. med lite hoppinslag kanske, typ bommar eller ngt :)
Rider jag storhäst blir det ev. lite hoppning eller så blir de dressyrarb. Får se vem jag rider, om jag rider :)

Nu ska jag iaf strax gå ner och göra mina plättar för jag är så hungrig så jag nästan mår illa, inge roligt..

hahahaha!

Kommentarer
warnmark -hästblogg säger:

Sv; Tack så jättemycket :)

Ush vad jobbigt med diabetes, tycker verkligen synd om dig :(. Egentligen väger du för lite för din längd och det går inte riktigt att punktförbränna fett. Men det klassiska när det är magen är väl situps :)

2010-09-17 | 21:34:26
Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/
warnmark -hästblogg säger:

Sv; Tack så kättemycket

2010-09-17 | 21:52:32
Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback