Big Brother!

Folk säger att Söndagar är veckans sämsta dag, jag vet inte riktigt om jag kan hålla med - det går ju Big Brother i 1½ timme! ;) Hoppas Roddan åker ut, så korkad och falsk människa. Visst, jag kan inte säga att jag tycker bra om Patrik heller men han är ju faktiskt aningen smartare än Roddan. Skit samma vem som åker, Roddan gör rolig tv medans Putte mest sitter tyst och inte gör så mkt ljud av sig. Men han är ju iaf inte korkad, vilket jag fått uppfattningen om att Rodney är. Btw gick dagens ridpass på Kira finfint, har ngn kort filmsnutt från när vi travade runt på ridbanan och när vi galopperade efter infarten, kan fixa ihop den imrn om jag ids. Nu ska jag se Big Brother, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback