Listan jag glömde bort..

Har råkat glömma bort den där "Blogglistan" , man har väl annat att tänka på än den?
Hur som haver så tänkte jag fylla i den, och eftersom jag sist skrev om en sak från den var den 22:a Mars så finns det ju några punkter att svara på. Let's go!

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Jag skrev tidigare att jag ibland kanske tänker lite för mycket, men jag vet inte om jag direkt känner oro. Men isf är väl en sak att jag vill att mitt blodsocker ska bli ännu bättre, för det är obehagligt att se det för högt. Men samtidigt vill jag inte få för lågt heller, även om det bara är att käka druvsocker. :)

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.





Strömsholm, jag har egna bilder därifrån men inte på den här datorn. Har gått genom stallarna, stått i ridhuset, vart på deras ridsport butik osv. Och inte bara en gång, utan x2. Skit fint ställe!

Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Vet inte ens om jag vill gifta mig, är ju bara ett papper.

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.

Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Att jag färgade håret mörkbrunt i höstas! hahaha, kommer inte på ngt annat.
Visst skulle jag kunna säga att jag ångrar att jag sålde Quda, men det gör jag ju egentligen inte. För då hade jag ju aldrig velat sälja henne från första början. Jag var lång, hon var på gränsen till för liten och hon började bli till åren. Finaste lilla Quda :') <3

 

Dag 16 – Innehållet i min väska.

Det man brukar ha i en väska? Allt från kläder till toy, typ? :D

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Jessica Lowndes! Varför? För att det skulle vara kul att se hur en som hon lever sitt liv och att kunna sjunga så bra som hon - Ironik Feat. Jessica Lowndes – Falling In Love - Jackstar Radio Mix





Dag 18 – Vad jag åt idag.

Frukost: Macka med ägg.
Lunch: Plättar och en kiwi.

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.


En ryktsten eftersom pållarna släpper päls :)

Dag 20 – Min favorit film.

StreetDance 3D är då en av favoriterna (+ att musiken i den är grym!), finns många bra filmer!









Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Tänker nog inget spec när jag ser mig i spegeln? Inte så jag kommer ihåg det iaf.

Dag 23 – En låt som får mig att gråta.

Snow Patrol – Chasing Cars
Eskobar – Someone New


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback