Spekulationerna om BB Rodney, vill ni veta en sak?

Många, väldigt många tror att utrustningen av Söndagens Big Brother vad uppgjord, att producenterna ville ha ut Rodney. Ni som har läst min blogg åteminstone sen två månader tillbaks har i något inlägg läst "jag följer Big Brother slaviskt." och visst, det gör jag. Och vet ni vad jag kom på igår? Förra Söndagen, när Annie åkte ut så sa Gry att Roddan har brutit mot BB's regler två gånger, och om han gör det en gång till åker han ut. I söndags (24:e) så sa dom att Roddan hade brutit mot BB's regler igen med att ha öppnat en nödutgång, ändå hade dom inte plockat ut honom, han var bara straffnominerad. Alltså har Rodney brutit mot BB's regler 3 gånger men ändå inte blivit ut plockad ur huset. Är det inte ganska uppenbart att utrustningen var uppgjord då - det är helt omöjligt att det skiljde han antingen Madde eller Katerina en röst. Syns det inte nu när ni ser det skrivet framför ögonen att röstningen var riggad, dom ville ju ha ut Roddan på det stället istället för att plocka ut han ur huset tidigare då det inte hade blivit någon utröstning på söndagens live annars. Skickligt att göra på det sättet Big Brother när någon tillslut kommer på det, smart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback