Sweet seventeen!

Skulle någon fråga mig hur gammal jag är skulle jag garanterat svara 16 av ren vana, lite skumt det känns att säga 17år, det låter ju gammalt (ironi å andra sidan). Dagen har väl vart bra, vad som hänt tidigare idag har ni ju redan kunnat läsa så kan dra vad jag hunnit med därefter. Har iaf vart till stallet en sväng och fixat till Kira, Carisma fixade mamma åt, snällt! :) Sen har jag hunnit vara förbi hem till Elli så har hon klippt mig, dock ingen märkbar skillnad mer än att hon toppade håret, tack snälla du för allt du gjort idag! :) Har även klickat hem en present åt mig själv, nöjd tjej! Har inte ens fått några paket att öppna idag för varken systers eller mammas hade hunnit komma. Haha snällt... Ska kolla Big Brother nu, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback