This place about to blow

Duktig jag känner mig som bröt traditionen med att inte rida den 22:a april, för på en pålle satt jag då - och gav mig in på något som hade kunnat sluta med att jag låg på backen, men icket! :D Prövade nämligen om Carisma kunde hoppa med ryttare, och vad jag vet är hon bara löshoppad och inte hoppad med ryttare tidigare heller. Men nog gick det då, även om hon nu inte hade den finaste hopptekniken. Men det är förlåtligt om man aldrig hoppat med en ryttare på ryggen. Och rädd om benen är hon! Hon råkade snudda med benet i bommen en gång så den ramlade ner och hoppen efter lyfte hon då på benen! Kan även tala om att hon var sjukt stark, inte för att jag förväntade mig något annat heller. Men fin var hon, och man måste ju börja någonstans med hoppningen - det hade ju kunnat gå sämre :) Kira hann jag oxå med att motionera, longerade henne lite innan jag släppte henne lös på ridbanan. Och nog syntes det att det är arab och fullblod i henne där hon galopperade runt och fnös ;)
För den som undrar vad jag gör nu så ska jag percis baka kladdkaka och sen se big brother, pusspuss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback