Listor är väl kul, här har ni en hur som haver

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? Ett brev som landade i postlådan och var till mig! :D
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Satt i skolan.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Pussade på min vovve då jag precis kommit hem. :)
4. Vad hände dig 1993? Då var jag inte ens född.
6. Tre ord varför du sist spydde? Minns jag inte ens.
7. Vilken färg är din hårborste? Mintgrön/silver/svart.
8. Vad köpte du sist? 12-pack örhängen i massa nice färger :D
9. Vad fick du senast i present? I present, dvs. förra året när jag fyllde 16? Bla. ett par Tretorn Advance ridstövlar.
10. Vilken färg är din dörr? brun
11. Var förvarar du dina pengar? Överallt och ingenstans, jackan och väskan brukar var populärt.
12. Hur var vädret igår? grått och trist.
13. Vart kramades du sist? minns jag inte.
14. Vad ser du fram emot? dataskärmen, haha. Bara för att jag inte kommer på ngt, svaret var ju å andra sidan sant - jag ser ju på dataskärmen ;)
15. Vad är 15? Quda var 15år när jag fick henne, var det jag fick upp i huvve när jag läste frågan.
16. Vilken skostorlek har du? 39-40
17. Vill du klippa dig? Vill och vill, jag gillar mitt hår för nu har det blivit så långt (typ som då jag hade löshår förut) men klippningen fixar nog snälla Elli :)
18. Är du över 25? haha näpp.
19. Pratar du mycket? Ibland. När jag behagar.

20. Kollar du på O.C.? Har inte sett ett enda avsnitt, någonsin.
21. Har ditt namn ett "x" i det? Nope.
22. Känner du någon som heter Steve? Nej.

23. Har du ätit sushi? Aldrig.
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Nej, brukar bara ignorera det.
26. Vad har du för mobil? Sony ericsson Xperia x10i white.
27. Vem ringde dig sist? Min syster, haha och arg var hon. :D
28. Biter du på naglarna? Nej.
29. Har du lockigt hår? Nepp.
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen planerad.
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Ingen?
32. Hur många gånger har du svurit idag? Jag har faktiskt, hör och häpna, inte räknat.

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? "jag vet inte" , haha.
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Nope.
35. Ska du jobba imorgon? På sätt och vis, praktik.
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Min ponny igr efter ridpasset då hon var så fin och sammarbetsvillig. :')  <3
37. Vad borde du göra nu? Käka middag och dra på mig ridkläder.
38. Har du något smeknamn? Kärt barn har många namn, vanligast är nog trots allt Josse.
39. Sover du mycket? brukar det vara snö på sommaren?
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Har, vad jag vet inte sett ngn film förutom 90210 avsnitt.
41. Vad ska du göra på lördag? Ingen aning, inget planerat. :)
42. När var du ute sist? För någon minut sen.
43. Har du gråtit idag? Nope.
44. Är du en glad person? Jodå.
45. Har du roligt nu? Inte ett dugg, jag är hungrig.
46. Vad äter du helst? Mat? ;)
47. Vem var du med sist? måste det vara en specifik person? Jag var på skolan.
48. Vad heter din mamma? Monica.
49. Vad är hela ditt namn? Emma Josefin Strömberg.
50. Vad ska du göra nu? Gå och äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback