And if somebody's going to make it, then this somebody ought to be you



Den här bilden är tagen 17/4-10, och som ridbanans underlag var då vill jag att det ska vara nu - helt perfekt! Blir helt sjukt hoppsugen när jag ser bilderna från denna löshoppning, kan det bli sol ute så all snö smälter och det torkar upp ute?! Föresten är det där typ 1:a eller 2:a gången vi löshoppade Kira sen vi köpte henne, så hennes reaktion när hon skulle hoppa utan ryttare var ganska rolig. Ungefär "Vill du att jag ska hoppa dom där pinnarna, jaha men vart är min ryttare då?" Tog ett litet tag innan hon förstod att vi faktiskt ville att hon skulle hoppa dom själv men när hon väl kom på det verkade hon tycka det var jätte kul. :)
Ska snart, eller på ungefär 30min åka till stallet och fixa till pållarna. För den delen är det påsklov nu, så jag hoppas verkligen att det blir sol under helgen så ridbanan torkar upp! :)
Btw, jag tror någon hörde min önskan om sol - det blev just jätte soligt ute och bara för 10min sen var himlen full av moln och nu ser man inga alls! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback