Stamp on the ground

Dagen har jag spenderat i Luleå då jag vart till Sunderbyn på återbesök för att kolla diabetesen, och mitt HbA1c (blodsockret) har börjat bli lägre så jag är då glad! Får smått ångest när jag är där och dom frågar mig om jag tror det gått ner eller upp, men nu går det ju åt rätt håll iaf! :) Vet att jag skrivit att jag tycker det är kul att åka dit för att få veta hur lång jag är, hahaha. Fast jag hade inte växt ngt, jag är fortfarande 173cm. Dock inget mig emot, jag vill inte ens bli nå längre. Efter vi var klar i Sunderbyn åkte jag och mamma in en sväng till Luleå, fast hittade inte så mycket. Men en skjorta jag blev helt kär i och lite småprylar så som örhängen osv. :)
Funderar vad jag ska fördriva tiden med fram tills att big brother börjar, är ju några timmar kvar. Antingen teckar jag något, eller målar ngt för det är sjukt länge sedan jag målade med penslar och färg. Dock har jag ingen fantasi vad jag ska måla, fast fick just en idé! Eller så ser jag något 90210 avsnitt eller big brother 24/7? Eller så går jag ut med min vovve ett tag? Det tål att funderas på, pusspuss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback