Ett godnatt kanske?



Precis kollat klart big brother, kvällens höjdpunkt! Lite stolt jag känner mig som fått min syster att börja se det, och hon som sa att hon aldrig skulle se det för att det tydligen var värdelöst, eller hur var det nu? ;)
Dagen har jag väl spenderat som dom flesta andra skoldagar? Rätt chill om jag får säga det själv. Vill att all snö ska smälta så ridbanan torkar upp så jag kan hoppträna, har inte hoppat Kira sen i September eller Oktober - and it sucks! Vill även pröva hoppa Carisma, och Hubert! Snäll lillasyster jag är som döpt om min systers pålle, eller döpt om och döpt om - jag kallar han för Hubert. För den delen, när jag lika skrev om min systers pålle, hörru syster yster eftersom du läser det här så kan jag vara snäll och lägga in min önskelista här under eftersom du undrade vad jag ville ha i present. Är faktiskt bara 20 dagar tills jag fyller år, fast å andra sidan kommer jag bara på en sak jag vill ha - pengar så jag kan köpa CO hjälmen. Eller om du nu känner för det kan du ju betala hela  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback