Världens finaste

Jag vill hem, inte sitta på skolan och göra ingenting. Hem och motionera min ponny, funderar om vi ska hoppa lite "terräng" sen om jag orkar plocka ut grejor, blev så inspirerad av ponnyakutens senaste avsnitt när dom var på Flyinge och hoppade. Finns ju massa vattenpölar ute nu, perfekt till lite terräng inspirerad hoppning! :)
Tänke även bara tala om en liten kul grej, jag vann en tävling här där man skulle gissa vad hästen var för korsning. Och jag såg direkt likheten mellan hästen på bildern och på Ella som står i stallet, dom var identiska förutom färgen! å jag gissade att pållen var korsad varmblod och P.R.E - och visst var det så. Haha, ganska roligt faktiskt att jag såg det bara genom att ha sett två bilder på hästen. :)
Nu ska jag återgå till skolarbetet, fast vi har rast så.. nå hur som haver, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback