You make me wanna say I do

Har hållt på att ändra utseende på bloggen,  så det känns lite mer "vårigt" , haha :D Ska strax käka middag och sen bege mig till stallet. Funderar vilken av pållarna jag ska rida, fast som det känns nu lutar det åt Kira. :) Glömde skriva om gårdagens ridpass på henne, var för trött för att blogga när jag kom hem från stallet. Hur som haver så dressyrade jag henne lite på ridbanan runt 19.00, volt arb. (as usual skulle jag nästan kunna säga.) Lite ökningar i trav efter långsidorna och så korta upp henne lite på kortsidorna. Även lite öppna och rygga för att få henne att lyssna bättre då hon var jätte pigg (hon hade vilat dagen innan, haha.) I slutet gick det mkt bättre och hon lyssnade bättre och var inte lika springig. :) Nu ska jag käka, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback