Your love's a drug

Bloggade inget igår då jag helt ärligt glömde bort det, hoppsan... Nå hur som haver så kan jag skriva om gårdagen nu ist.

Lördag: Började morgonen med att fara till stallet och fixa alla stallsysslor (mocka, fylla hö osv.) Sen fotade jag lilla Hubert (Mikkel) när syster yster longerade han och sen släppte honom lös på ridbanan. Vad gjorde jag under dagen? Började se 3:e säsongen 90210 så det gjorde jag ju ett bra tag, sen efter middagen for jag till stallet igen och hoppade Kira. Travade igång henne på halv långa tyglar utan något krav hur hon skulle gå, mer än att hon skulle trava på i lagom fart. Sen travade vi över en cavalitti som låg på ena volten några gånger innan vi hoppade ett räcke snett igenom. Sen la mamma upp en bakbom bakom räcket så det blev en oxer som vi oxå hoppade några gånger, hur högt det var vet jag inte riktigt men kanske 75-80cm. Har ju inte hoppat henne på riktigt sen i höstas mer än nå små hinder ngn gång under vintern. Bra gick det iaf och hon hoppade med sjukt mkt rygg dom sista hoppen! :) Ska dra till stallet nu, pusspuss!


Kommentarer
Syster säger:

Nu vart jag ju nästan besviken,inga bilder på lille "Hubert"! :(

2011-04-17 | 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback