And when you need a place to run to

Vad lyssnar du på just nu? Leona Lewis – Better In Time - Single Mix

Vad var det senaste du åt? Popcorn

Vad var det senaste du sa? "Vad bra."

Vad gjorde du idag kl 13.00? Hade estetisk kommunikation lektion

Vad har du på dig just nu? Svarta leggings, vitt linne, röd/grå baseballtröja och underkläder.

Vad har du för frisyr just nu? Lockigt uppsatt


Vem var den senaste du pratade med? Mamma

Vem var den senaste du skrev/smsade med? Jesper

Vem av dina tjejkompisar kan du berätta allt för? Ammi och Lina

Vem av dina killkompisar kan du berätta allt för? Jesper

Vem är den bästa artist du vet? Jag kan inte peka ut en specifik, men Pitbull är ju grym!

Vem är den snyggaste skådespelaren du vet? Matt Lanter.


Har du någonsin piercat dig? Yepp

Har du någonsin färgat håret? Yepp

Har du någonsin vunnit en miljon? klart jag har! just kidding..

Har du någonsin sjungt ensam på en scen för publik? Yepp, och i ett sådant tillfälle är jag inte minsta nervös.

Har du någonsin gjort någon dramatisk förändring med dig själv? När jag färgade håret rött?

Har du någonsin känt att du är extra stolt över dig själv? Varje dag, haha näe men har mina stunder.

Har du någon dold talang? Enligt andra kan jag ju sjunga om jag gör det seriöst, så jag antar att det får vara en sådan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback