are you doing okay

Måste börja inlägget med att tipsa Er om en bra låt, hörde den i ett 90210 avsnitt och fastnade för den direkt!
The Offspring – Kristy, Are You Doing Okay?


Ska börja gå och borsta gaddarna och sen slå på en film och sova, börjar skolan på riktigt imorgon kl. 08.00 med svenska, och tror inte jag kan vara så högpresterande om jag är trött och planen var väl att vara högpresterande redan från start. Är nästan lite taggad faktiskt och ska bli intressant att se hur länge det sitter i, om jag intalar mig själv att det är jätte kul kanske jag tillslut går på det. Men det borde dock fungera med att tänka "bra betyg och du kan göra vad du vill!" Är det nu jag ska stordrömma om L.A, äga en sprillans ny, vit BMW och ha lägenhet i USA som ser ut som denna?


Kommentarer
Moa säger:

Hej! Fick din kommentar, tackar för den! Bra att du hittade min blogg eftersom jag hittade din nu, :). Alltid lika kul att hitta en ny diabetesblogg som är bra. Vi hörs, ha det bra! Kramar från Moa.

2011-08-24 | 15:20:09
Bloggadress: http://www.mittliv-diabetes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback