Brighter than the sun

Jag vet att jag lovade Er en bättre uppdatering med hur min dag har sett ut, men det är först nu jag har tid och ork igen. Har hunnit vara till stallet, och sen fara och käka lunch hos mormor och morfar, fara en sväng på stan med Ammi och jag känner mig rätt duktig som stod och velade fram och tillbaks om jag skulle köpa en adidas tröja men lät bli och tänkte att pengarna gör sig bättre på Umeåresan. Sen har jag som ni kunnat läsa vart och avfärgat Ammis hår och sen lagt i röd färg, vilket resulterade i något perfekt! Hon måste känna sig lyckligt lottad att ha mig som kusin, med tanke på hur rädd hon var att håret skulle bli alldeles för rött, fläckigt eller dylikt och jag bara sa "ta de lugnt, jag fixar det." För vet inte hur många gånger hon sagt att hon tyckte det blev bra, haha men å andra sidan är väl det bra för då vet jag ju att jag lyckades. Sen skulle jag egentligen bara in till Kalix en sväng och sen byta hushåll och agera mer frisör men det hade inte ödet planerat så jag fick spendera ett tag på akuten istället. Inga brutna ben eller armar och jag är inte döende, så tur i oturen då.

Ska se lite film nu och sen dejta kuddarna, känns rätt välbehövligt. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback