castle made of sand

Pitbull Featuring Kelly Rowland & Jamie Drastik – Castle Made Of Sand
Nu är Ammis hår färdig färgat, torkat och stylat och det blev bra! Lyckades riktigt bra med avfärgningen så färgen vi la i sen blev riktigt, riktigt bra den med, precis som hon ville ha så det känns ju bra.
Ska strax, eller på ungefär 25 min dra in till Kalix en sväng och sen ska jag bara byta hushåll och agera mer frisör då jag fick en förfrågan om det nyss. Tänkte även hinna med att göra något åt mitt eget ikväll, mer rätt lägga i lite från Revlon nutri color creme 1002 white platinum bollen för att förhoppningsvis få det ännu lite kallare i ton, men det hinns kanske med här någon gång under kvällen, the night is young!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback