Do you remember what last summer bring us to, something I was obliged you.



Jag har gått igenom hela mitt "spotify library" på låtar, jag har kollat igenom säkert 30 sidor på weheartit och jag har fortfarande inte fått en minsta idé på vad jag ska kunna teckna till det där "vi" temat. Känns inget bättre och veta att det ska ställas ut för hela skolan, hela kommunen - pinsamt om jag inte kan lyckas åstadkomma något jag kommer vara nöjd över, jag behöver idé hjälp. Någon? Save me!

Hade vart mycket enklare om jag fick byta ut mitt tecknande mot något annat alternativ, vilket jag iofs får men inte för jag tror det skulle vara lättare att komma på något från de övriga alternativen, möjligen foto. Ska utbyta några ord med min lärare imorgon och höra om jag ev. kan få skriva något istället, tror hon sa att man fick det för det skulle gå lekande lätt för mig. Ge mig ett ord och jag kan göra en text både på svenska och engelska som hänger ihop utan större problem, något jag är glad att jag kan för det har räddat mig på många svenskalektioner.


When he comes up in my mind all the time,
is it the time I'll start to realize,
that what I've been looking for is found.


Other looks and others smiles,
others try to make me fall for them instead.
But they're not even close to make me feel the way that you do,
they have nothing who can compares to you.


Do you remember what last summer bring us to,
something I was obliged you.
Do you want to know the truth,
I'm pretty sure I've  fallen for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback