Fancy footwork



Började dagen med att försova mig en timme, antingen ringde inte alarmet på mobilen eller så har jag slagit av det i sömnen, vilket inte skulle förvåna mig då jag tydligen pratat med mamma tidigt imorse innan hon for på jobbet och det har jag absolut inget minne av. Att försova sig en timme och sen måsta gå till skolan i regn resulterade i ett dåligt morgonhumör, brukar inte ha det om jag inte är stressad och denna gång var väl lite halvt panikslagen, härligt att försova sig första skolveckan..
Har dock aldrig försovit mig förut, och någon gång måste väl vara den första? Anlände iaf till skolan när det var 25min kvar av min NK lektion så hann ju med lite, utöver det har jag bara haft engelska och svenska och uppgifterna på dom lektionerna var lekande lätt. Hann även utbyta några ord med min svenskalärare efter lektionen och den uppfattning jag fick om henne och det hon sa så verkar hon tycka att jag låter som en väldigt skötsam och ambitiös elev, för hon frågade till och med om jag hade några planer på universitet, score again!

Nu ska jag käka middag innan jag svälter och efter det ska jag se gårdagens avsnitt av True talent och sen lite bartenderskolan, 8 mounths to go, sen har jag planer på att åka till KOS och gå bartenderutbildning, just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback