Hey summer, where did you go?

Det känns hemskt att skolan börjar imorgon, hemskare när jag tänker att jag har tre år kvar istället för två. Känns som att jag inte gjort något av det jag tänkte göra i sommar, inte hann jag då med någon umeåresa men den får helt enkelt ske i höst i stället och jag tror helt ärligt jag kommer uppskatta den mer då. Förra året drog jag till umeå över en helg efter första eller andra skolveckan, gör gärna en repris på det i år.

Egentligen är det väl inte skolan i sig som känns hemsk för den delen, det är att lämna sommarlovet bakom och veta att personer som vart hemma över sommaren åker tillbaks, det är det som känns smått jobbigt. Kan inte sommaren börja om, vi kan ta det från dagen då balen var för sen den dagen har jag vart rätt nöjd.

Nu ska jag sova och jag har ju förtur på en sak imorgon jämfört med alla andra ettor, jag behöver inte vara minsta nervös eftersom jag redan gjort bort en skolstart på den skolan förra året. Nervositet är dumt, från och med i Fredags har jag dumpat den känslan föresten så den existerar inte hos mig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback