imperfection is beautiful



Har börjat dagen med en idrottslektion som varade i 30min, så har sedan 08.30 haft rast och har det fram till 09.50 då jag har engelska. Sen har jag lunch i 50min och efter det "datakurs" då vi ska få våra mac datorer och efter det slutar jag. Visserligen hade dom beräknat att datainformationen skulle ta 3hrs, men jag tjänar faktiskt 30min på det jämfört med hur lång min torsdag annars skulle vart.

Sitter nu och fördriver lite tid i datasalen med att lyssna på musik, läsa bloggar och kolla lägenheter. Jag vet, jag har nämnt det hur många gånger som helst att jag vill bo i björkarnas stad men blir jag miljonär inom en snar framtid ska jag köpa en lägenhet och flytta till Umeå, utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback