It's a cruel world, and I'm finding a place in it



Vaknade runt halv fyra imorse och mådde med ett finare ord mindre bra, hade 21,4 i blodsocker så fick kliva upp och sticka insulin innan jag kunde fortsätta sova. Egentligen skulle jag stigit upp kl 06.00 men hade så ont i huvudet (vilket man brukar få om man har högt blodsocker) så jag slog av alarmet på mobilen och fortsatte sova tills klockan var halv nio. Kan inte påstå att det var mycket bättre då heller, men efter lite käk verkade det värsta ge med sig. Men någon skola för mig blir det då inte idag, har absolut ingen ork. Vilket var synd för Tisdagar är en dag med rätt roliga lektioner.

Ska i alla fall ta och göra en bilduppgift jag kan göra hemma, träna att skugga med olika styrkor på blyertspennor. Då kommer ju bara den svåra utmaningen, vad ska jag teckna? Kan inte förstå hur det kan vara så svårt att komma på VAD man ska göra, men jag verkar inte vara ensam om det problemet. Kan snöra in en bild sen, om jag lyckas åstadkomma något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback