I've already seen a lot of heroes, but you are the crowning glory

Som de flesta av Er redan vet så följde jag Big Brother slaviskt när det gick på tv i våras, samt att jag har sett alla klipp på deras hemsida med undantag från programmen i sig då jag såg dom på tv. Dock har jag sett avsnitt 35 ett flertal gånger, när Roddan är livrädd under skräcknatten, och de avsnitt när Katerina blir serverad surströmming, sann skadeglädje.

Men det var inte det jag ville få fram i inlägget, det var att nu visar dom ju repriserna på tv11 under kvällarna och jag har råkat se ett och annat, inte alls med mening så jag följer det som tidigare. Men hur som helst, tänk vad kul att vara med och se om man påverkas av att vara instängd eller om man klarar det galant, om man kan se igenom spelen folk spelar och om man verkligen tänker på att det finns ett hundratal kameror och mikrofoner insatt i huset. Eller blir man som dom säger så van vid dom efter dom första dagarna att man glömmer bort dom? Jag skulle vilja pröva vara med i BB, mest för att se om man påverkas att vara bevakad 24/7 eller om man ignorerar det fullständigt efter ett tag, och ja, givetvis i hopp om att vinna 500.000:- för att sitta inburad i 90 dagar. Easy cash, huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback