jag ser sprickor i horisonten som ingen ser



Kom in med Milla för ett tag sen då vi vart ut på en liten kvällspromenad och nu sitter jag och ser Dexter medans hon ligger och sover på mattan nedanför sängen. Tänkte göra tidig kväll vilket känns rätt behövligt, så efter jag bloggat klart ska jag krypa ner under täcker och somna till ljudet från Gilmore girls, kan inte somna om jag sover själv om det är helt tyst - det går bara inte.

Var tvungen att pröva teckna lite igår för att kolla så jag inte glömt bort hur man gör, hade vart pinsamt att börja estet bild med ett mvg i bildbetyg från 9an och sen vara helt kass på att teckna. Men jag hade inte glömt hur man gör, som tur är. Har ingen bild på resultatet men blev nöjd med tanke på att det garanterat är över en månad sen jag tecknade seriöst.

Nu började tvn igen efter pausen, så godnatt på Er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback