Jobbdag även idag, har precis fixat klart ...

dsc_0860 (MMS)

Jobbdag även idag, har precis fixat klart alla stallsysslor till dom 3 hästar som står här. Jag som brukar tycka att det är nog "jobbigt" då jag har behövt mocka åt både K & C som är mina egna, brukar bara behöva mocka åt kira så fixar mamma carisma. Och de gånger jag haft både kira, carisma och hubbe på en dag har kännts motigt, nu har jag 3 + min egen, dvs. 4 att fixa allt åt. Men jag får se de från den ljusa sidan, 5500:- för att sommarjobba i 3 veckor känns helt okej, då kan jag faktiskt bortse från att det är lite jobbigt. Har ju iaf kommit fram till att jag inte skulle vilja jobba i ett stall och ha egen häst på de, för den delen har inte ens tanken slagit mig på att jobba i ett stall i framtiden, möjligtvis bli elitryttare, och det är ju verkligen inte samma sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback