just a kiss on your lips in the moonlight



Att uppdateringen inte legat på topp under dagen är för att jag helt enkelt inte haft tid, busy woman när skolan dragit igång på riktigt. Haha nej, lite ironi å andra sidan för så upptagen är jag väl inte, men känner mig däremot väldigt låst utan min xperia för då hade jag ju iaf kunnat mobilblogga åt Er. Men ni får helt enkelt klara Er. Skoldagen idag har flytit på riktigt bra och jag har verligen vart högpresterande, har till och med tyckt att lektionerna vart lite kul. Får jag pluspoäng på det? Naturkunskapen var riktigt rolig då vi själv fick ge önskemål på kapitel vi ville läsa ur boken, och för den som undrar vad mina val var så var det livsstil och hälsa, samt bioteknik. Har även haft två estetlektioner, estetisk kommunikation och bild och formgivning vilket resulterade i att vi skulle träna att skugga med hjälp av endast en B, 2B och 4B blyertspennor. Låter kanske väldigt lätt för den ovane, men kraven på oss är ju snäppet högre än vad det är på högstadiet. Men det gick iaf väldigt bra, får prestationsångest när andra sitter och tittar på mig när jag tecknar men det släppte väldigt fort när jag insåg att jag inte behövde ha det för att jag visste exakt vad jag höll på med och kunde koppla bort det som hände runt omkring mig och bara koncentrera mig på att vara.. högpresterande?

Vibrerade i mobilen för en stund sen och då var det min mentor som skrev att vi får våra mac datorer imorgon och har datakurs kl 12-15.00, rätt gulligt att det stod "Hej ES1! :) Kollar kontakten!.." Det gjorde mig glad, för jag har velat ha en mac pro. Nu ska jag borsta gaddarna och dejta sängen, idrott och engelska för min del imorgon då. By the way, gillar mina måndagar då jag endast kommer ha en mattelektion efter lunch. Ska inte läsa om fotokursen då jag funderat och disskuterat det med min mentor och syv:en, ska istället ha den tiden till att kunna lägga fokus på att jobba hemma i ämnen som kräver lite mer av en för att få högt betyg, dvs. matte. Så sovmorgon till 12.20 på måndagar låter rätt fint, som en extra helgdag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback