music screams the words we're to afraid to speak

Ensam hemma med världens skallebang och illamående, helt utan minsta spår av en endaste liten panodil ska jag och Milla gå och sova, eller hon sover väl redan någonstans. Jag tycker synd om mig själv, kan titta rakt fram och hålla still huvudet så gör det inte så fruktansvärt ont, annars känns det ungefär som att man har hjärnskakning. Och tro mig, jag vet vad jag pratar om när jag säger det för jag har slagit huvudet för flera, flera år sen i ett kakelgolv när vi var på semester och det var inte direkt någon mysig smärta. Orsaken till varför jag har ont i huvudet är för att jag har högt blodsocker, råkade nog sticka för lite insulin när jag käkade.

Nä, måste försöka sova nu för det här är inte något att hurra över. Snör in någon bra låt under till Er som tänker vara vaken ett tag till.

Pitbull Featuring Chris Brown – International Love
Stone Sour – Through Glass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback